Model: CX 500
Bouwjaar: 1983
Bijzonderheden: Mijn CXje is nog akelig origineel, de originele lak originele motor en ga zo maar door..
Alles is eigelijk al een beetje aan opknappen toe maar het motortje loopt als een zonnetje..
Neemt geen drup olie en is eigenlijk een leuk motortje.
Ik heb 'm gekocht van m'n Kameraad, Frans (ook lid) die een paar Silverwings heeft aangeschaft.
Het is m'n 30e motorfiets.
Ik heb Moto Guzzi en Harley-Davidson gereden en daar de V motor bug mee op gedaan maar omdat dat beiden forse machines waren is de aankleding ook wat waard..
Met een scherm en behoorlijke koffers wordt het al heel wat,
Ik heb een wit politie jack met politie helm, het is best wel lachen als ik met het scherm omhoog geklapt het verkeer achterop rij.. De mensen zien alleen dat scherm, die helm en dat jack en gaan allemaal keurig voor me aan de kant.
Zodra ze in de gaten krijgen dat ik helemaal geen motor agent ben, ben ik allang voorbij...
Dit heeft me op het idee gebracht om mijn CXje komende winter in een imitatie van politie kleuren te spuiten..
Maar voorlopig ziet ie er zo ook best prima uit, en momenteel is het rijden het belangrijkst
Eigenaar: Dick
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl