Model: CX 500 B
Bouwjaar: 1983
Bijzonderheden: Ik zal beginnen bij het begin, ik had twee jaar geleden mijn theorie van de wagen afgelegd, en direct het theorie examen van de motor ook afgelegd, je weet maar nooit...
Nu heb ik vorige maanden geen school gehad, door vrijstellingen, en moest ik dringend beginnen aan mijn motorrijlessen, anders verviel mij theorie. Mijn ouders waren er niet echt blij mee en wilden me niet steunen, maar ook niet hinderen. Dus op de motoren van mijn vader (cx 500custom en CB 250) mocht ik niet op. Ik nam de verplichte lessen en ik begon te zoeken naar een oplossing om te oefenen.
Gebeten door het virus van de cx'en, en omdat ik toch moest leren rijden, heb ik zelf deze cx gekocht. Ik heb er een paar weken over gedaan om hem te vinden, en vele anderen gezien. Maar geen enkele was zo proper als deze, daarbij nog een scherpe prijs en ik was verkocht. Het is een cx 500 B? van het jaar 83, met 74 000 km op de teller en zeer proper onderhouden door de vorige eigenaar. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor
Buiten een bewerkte oliefilterbout heb ik er nog niets aan moeten doen en het ziet er naar uit dat ik er zo nog veel leuke kilometers mee ga beleven. Het sleutelen en werken eraan doe ik graag en als er iets te doen is in de buurt hoop ik erbij te mogen zijn.
Het origineel plan was hem te verkopen nadat ik mijn rijbewijs behaald had, maar dat plan heb ik al lang laten varen, eens je eraan gehecht geraakt...
Ik hoop dat ik hem lang (altijd?) kan houden en het is mijn eerste motor , dat is altijd een speciaal geval
Btw ben ik nu de jongste eigenaar of niet
ik word er 23 in juni?
en moest je het nog niet weten, ik ben de zoon van rupert vanderhaegen.
succes ermee en gegroet,
Eigenaar: Erik Vanderhaegen. (Znoek)
CX500 Znoek 1
| CX500 Znoek 2
| CX500 Znoek 3
| CX500 Znoek 4
|
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl