Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Via E-mail ontvangen: CX500 te koop

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 17 maart 2025 19:45 | Aangepast door: MAST 
Hallo, ik ben al lang in bezit van een blauwe CX500 van '79. De motor staat al een tijdje stil. Ik wilde hem weer gangbaar (laten) maken maar helaas ontbreekt het aan tijd en ik ben met pensioen. Nu wil ik hem niet gratis wegdoen, mijn vraag is of iemand interesse in heeft tegen een redelijke prijs?
Groet, Willem van Scheers

CX500Willem 1 CX500Willem 2
CX500Willem 3
Voor meer informatie: mail met Willem van Scheers (willemvanscheers2outlook.com (vervang de 2 voor een @) of stuur een PB naar mij (MAST) voor het telefoonnummer van Willem.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 19 maart 2025 15:11 
Och, en ik heb nog geen blauwe... Maar ook hier is het weer geen tijd en geen ruimte. Ziet er mooi uit, alleen de kuip heeft wat schade volgens mij. Ik wordt wel een beetje bang van de zin 'maar helaas ontbreekt het aan tijd en ik ben met pensioen'. Ik hoop juist meer tijd te hebben voor dit soort dingen als ik met pensioen ben.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 maart 2025 09:09 
coenox:
Ik hoop juist meer tijd te hebben voor dit soort dingen als ik met pensioen ben.

meestal heb je dan inderdaad juist minder tijd (die pa van chantal kreeg t opeens heel druk met huizen opknappen van zijn andere dochters)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 maart 2025 12:31 
Na je pensionering is het zaak keuzes voor jezelf te maken en die ook te communiceren met je omgeving.
Zo voorkom je dat je 'overloopt' ondanks alle vrije tijd (is mijn eigen ervaring nu na 8 jaar gepensioneerd zijn).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 21 maart 2025 17:52 
Kijk, toch nog weer onverwachts gratis tips. Ik mag nog 7 jaar...

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 22 maart 2025 07:58 | Aangepast door: sieds 
Dit jaar al 20 jaar met pensioen
En nog steeds te druk, maar het is maar hoe druk je jezelf maakt.

Ontspullen is wel en goede tip, maar het zo moeilijk afscheid van je spullen te doen.
Maar je kunt kunt ook niets meenemen na je dood
Wij halen ons geluk uit spullen en dat is altijd tijdelijk.

Maar doodgaan met al je verzamelde spullen om je heen moet een hel zijn, lijden zegt Boeddha
.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 22 maart 2025 09:48 
Heel herkenbaar, Sieds.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Via E-mail ontvangen: CX500 te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven