Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Terug van de motorzegening

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 13 april 2025 16:36 
We hebben het weer doorstaan, de motorzegening in Grubbenvorst. We (Michael en Maria, Lieke en ik) zitten nog op de camping in Horst. Was weer erg gezellig met 1078 motoren. Volgens mij maar 1 CX(die van mij). Ter plekke ook nog Hans V tegen gekomen. Geen verrassing, die gaat ook ieder jaar.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 april 2025 10:32 
het was hier smorgens al geen lekker weer,
mijn maatrje had al een wazzap gestuurd; als t regent blijf dan maar in je bed liggen.
helaas waren de hondjes het daar niet mee eens...

het meest erge vind ik nog dat ik t lekkere ijsje heb gemist van ijssalon clevers,
maar daar gaan we nogwel een keertje heen!

groetjes werner (mijn motor ooit eens laten zegenen en daarna zelf een week ziek geworden)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 14 april 2025 17:58 
Uiteindelijk viel het weer mee, paar druppen gehad. En dat was niet alleen van de pastoor
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 15 april 2025 19:52 
Ja, ik was ook, zoals Coen vermelde, bij de motorzegening.
Ik heb er zelfs een verslagje van gemaakt, en het is - HIER - te lezen...

Harmony,
Hans.
( loopt achter met verslagjes )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van de motorzegening

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven