Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

voorpoten verchromen

Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 juli 2010 20:52 
Hallo ....

Wie weet waar je de voorpoten kunt laten verchromen, die van mijn motor zijn ERG gewoon, de oliekeerringen zijn zo lek als een mandje en ik schrok me rot dat zoiets 180 euro kost, is dit ergens goedkoper te doen, na de stahlflex reml. en hoofdremcil. revisiesetje van totaal 170 euro komt dit er dan leuk even bij , hij remt nu wel zoals nooit tevoren.

Tips svp, groetjes Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 29 juli 2010 22:14 
Kommer in Garderen
Geen idee wat het nu kost, maar een paar jaar geleden rond de 100 euro.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 juli 2010 22:48 
Dank je Marcel voor je snelle reactie, morgen gelijk bellen!!

groetjesssss Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 juli 2010 22:50 
Dus nietttt tot 6 aug. vak.

Schrijver toto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 juli 2010 04:36 
of gewoon 'n paar andere vorkpoten op de kop tikken voor niet te veel.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 juli 2010 06:54 
ja toto,

ik heb er hier nogwel, maar die zitten nog aan een motor vast (een onderdelenfiets) en ik woon niet echt in de buurt om ze ff langs te brengen. is er niemand in de buurt van apeldoorn met goeie custom poten?

groetjes werner (veel te vroeg wakker...)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver toto

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 juli 2010 07:46 | Aangepast door: toto 
Môgge Werner

Ik heb er ook nog wel liggen denk ik. Zogauw is weer in den lande ben zal ik es kijken. Ik neem aan dat C poten hetzelfde zijn als A-B-Z poten. Kan ik ze eventueel meenemen als ik naar B'veld ga.

groetjes Charles(die ook veels te vroeg wakker was op z'n eerste vrije dag sinds weken)
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 juli 2010 09:22 
volgens mij verkoop roukama ook nieuwe voor poten, en die zijn dan goedkoper dan de poten te laten verchromen.
Wie weet is dat wat.

groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 30 juli 2010 13:22 
Hallo mensen,

Nieuwen kosten 190 per stuk zag ik ergens, 2de hand...geen optie hé D.. , nog erger dan de mijnen, nooit meer 2de hands poten.
Dus OF verchromen OF anders lekkende zoals nu, rij er dagelijks mee naar mijn werk, en jaaa Beintje ik dacht dat je ze er niet meer af wilde halen die van jou waren te proberen maaaaar la maar :p (k)

gegroet allen, ik wacht gewoon op kommer in garderen = volg.wk.vrijdag weer open, mits er nog een zaak in de buurt van Apeldoorn hier op de site komt.

Fijn en zonnig weekend Marja

Schrijver mai

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 30 juli 2010 13:32 
Roukema gebeld: dus 200 per stuk en immitatie is er niet, hij adviseerde: wever assendelft 150 per setje verchromen maar was wel een paar jaar terug, dus ik wacht gewoon op die kommer en co

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 30 juli 2010 14:25 
Mai, ik zag op het motorforum DIT VERHAAL.
Het is uit 2006, ik weet niet of het nog steeds actueel is. (55 euro per poot)
Maar bel en je weet meer.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 30 juli 2010 17:02 
ach je kan ook even langs komen bij mij.
Ik heb het een en ander ook nog staan.
Prijs moet je even opvragen via de telefoon.

Tel 0321 312336
0658842273

marco Becker
vliegersveld 37
8256 GN
biddinghuizen.
marcobecker@zonnet.nl
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 30 juli 2010 18:31 
hoi mai,

als je geen 2e hands wil word het duurder, maar marco is een goeie 2ehands optie. voor minder als nieuwprijs en toch goed!

groetjes werner (nog 1 weekje werken)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver mai

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 10 aug. 2010 13:01 
MARCEL heeeeeel hartelijk dank het verchromen, kost daar 140 euro 2 poten, morgen brengen, nu snel naar kantoor.

greets Mai

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 voorpoten verchromen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven