Hallo allemaal,
Voor de liefhebber: een Vetter kuip die pas gemaakt is voor een CX500A. Oorspronkelijk komt deze van een Yamaha motor (staat ergens op de kuip), maar alle beugeltjes en dingetjes zitten erbij om het geheel te monteren. Je zult in ieder geval geen CX tegen komen met dezelfde kuip!
De kuip is in redelijke staat: lak is wel goed, scherm is ook prima. Minpunten: enkele gaten (zie foto) waar schakelaars / 12V sockets hebben gezeten. Daarnaast ontbreekt een plastic strip aan de rechterkant van de kuip (zie foto).
Wat er bij zit: sleutel voor het rechtervak; running lights, insert voor de kuip waar een autoradio in geplaatst kan worden (origineel Vetter), zelfgeknutseld alarmlicht, claxon en de beugeltjes die zichtbaar zijn op foto. Een paar ontbreken nog: die zitten nog op de CX gemonteerd en krijg je erbij. De Hella's hou ik denk ik zelf.
Het zadel is wel ok, bovenop is hij netjes, één rand onderop is wat slecht en moet netjes gemaakt worden (zie foto).
Prijs voor het spul: tegen elk aannemelijk bod.
Groetjes,
Mark
Edit: goed, ik blijf maar stuntelen met die foto's... Krijg het op één of andere manier niet voor elkaar

Dan maar de link naar het album:
URL