ooo eueueu nu klikte ik er niet op, vorige week wel en ik wordt al steeds gehact door de ��n of andere gestoorde, zelfs webcam stond pas aan, maja ik heb er toch een plakkertje opzitten vanaf aankoop mrt 2009, was voor zoon mbt werk even weg uit dit landje zodat ik met hem kon praten en zien, heb naar lang zoeken en bellen de 2 knoppen gevonden welke ik in moest drukken.(was toevallig deze wk in het nieuws webcam hacken, zielige lui eigenlijk)
Nu heb ik vorige week gelijk nadat ik onder die engelse link zette: kunnen we nu niet nederlands typen dit kost teveel tijd om te lezen en ineens foetsie 2 engelse stukjes weg hier, toen gelijk iets gedaan ??? wat zoon Kris met kerst hier deed zodat die c schijf alle rommel vanaf ging duurde ruim 1 uur, nee niet defragmenteren op systeemherstel was iets onbekends, ding zit wel tig keer vast, zegt hij klik en kan ik niets meer op marktplaats kijkend of mailend, maja een ben open boek ze mogen alles lezen als ze niets beter te doen hebben en de bank doe ik niet meer hier op de mijne of digi.
sorry dus aan mij heb je ook niets, ben niet zo'n pc mens.
Groetjes Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op:
SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk,
zoon van Dr�67.